Dipje

Door mij gemaakte luchtfoto van mijn woonplaats Sexbierum.
Vrijdag 8 juni 2018

Vandaag gaat het lichamelijk helaas iets minder lekker met mij. Vannacht moest ik regelmatig naar het toilet en vanaf 06:00 uur werd ik steeds gewekt door de vaste controles, bloedafname, de alarmtoontjes van de infuusapparatuur en de 'roomservice' voor het ontbijt.

Daarom vanochtend maar wat bijgeslapen. Kan makkelijk. Er staat toch een bed op m'n kamer. 😀

Ik merk wel dat ik nu - in deze tweede opnameperiode - na afloop van de toediening van de chemo opnieuw een beetje in de verwachte 'dip' terecht kom. Ik raak nu sneller vermoeid en heb minder zin om leuke of nuttige dingen te gaan doen.

Ik doe het daarom rustig aan, ook met dit blog. Een beetje 'luieren', naar rustige Spotify muziek luisteren, wat lezen en TV kijken. Ja, de TV gaat de laatste dagen toch af en toe maar aan.

Fijne avond. Tot de volgende keer!

Reacties

  1. Mag best hoor Meindert, even niets doen. Soms juist heel goed ook, vertelde me iemand die veel aan wandelen en fotograferen doet ��

    Sterkte weer!

    Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne, dank voor je bericht! Het gaat nu gelukkig weer beter.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

De chemokuur is gestart

Stamceltransplantatie

Twee jaar na diagnose acute leukemie