Kalium

Wolkenlucht boven de binnentuin van het MCL


Vrijdag 11 mei 2018

Vandaag bleken zowel de waarden van mijn bloedplaatjes als van het kaliumgehalte in mijn bloed te laag te zijn. Voor kalium was dit voor het eerst. Daarom werden zowel (opnieuw) bloedplaatjes als kalium via het infuus toegediend.

Verder gaat het voor m'n gevoel nog steeds verrassend goed met mij. Ik voel mij uitstekend en fit. Mijn maag- en buikstreek zijn gelukkig niet meer zo gevoelig. Ook heb ik vrijwel geen last meer van diarree.

De warme maaltijd bestond vandaag voor mij uit nasi met kipsaté. Smaakte redelijk, zodat ik alles heb opgegeten. Dat gold ook voor het bakje rauwkost erbij.

Voor de rest weinig/geen nieuws.

Tot de volgende keer!

Reacties

Populaire posts van deze blog

De chemokuur is gestart

Stamceltransplantatie

Twee jaar na diagnose acute leukemie