Dagje rust

Detailfoto van 'mijn' binnentuin
Donderdag 31 mei 2018

Na het lange en gedetailleerde blogbericht van gisteren vind ik dat ik het vandaag rustig aan mag doen.

Daarom nu een kort bericht dat het nog steeds goed met mij gaat. Ik heb nog geen klachten.

Er waren geen bijzonderheden, afgezien dat ik opnieuw wat te zwaar was en - naast de chemo - opnieuw plasmedicatie kreeg toegediend. Ik moet toch wat extra rekening houden met wat ik eet. Daarom sloeg ik vandaag een stukje oranjekoek bij de koffie af. Alle beetjes helpen, nietwaar?

Verder heb ik twee keer een rondje gefietst op de hometrainer. Beide keren tien minuten. Voor mij hier ruim voldoende. 😉 Daarnaast heb ik wat gelezen, heb ik enkele uiltjes geknapt en ben ik bezig geweest op de sociale media (vooral Facebook).

Tot zover deze korte update. Tot de volgende keer!

Reacties

Populaire posts van deze blog

De chemokuur is gestart

Stamceltransplantatie

Onthaasten en genieten aan het water